۱۳۹۱ دی ۱۵, جمعه

جواب سوال برخی‌ از دوستان.


بارها مذهبی‌‌ها و اسلامیهای فناتیک با من تماس گرفته و اظهار داشتند که چرا من به نظرات اسلام احترام نمی‌گذارم و گاهی به تندی برخورد می‌کنم که در پاسخ آنها گفتم که چرا من باید به نظر مخرب افراطی‌ها و اسلامیهای جاهل احترام بگذارم و با آنها همیاری کنم؟!! هنگامیکه به نظرات غلط آنها احترام بگذاری یعنی‌ اینکه نظرات آنها را تائید کرده ای!! ضمن اینکه آن عمل فقط یک تظاهر و دو رویی است!! باید با آنها قاطع برخورد کرد زیرا گاهی آنها نیاز به این قاطعیت دارند!! باید متعصبین مذهبی‌ را آگاه کردا حتی اگر گاهی نیاز به تندی باشد زیرا اکثرا آنقدر یک دنده و انعطاف ناپذیر هستند که به هیچ وجه نمی‌خواهند نظرات دیگران را بپذیرند!! ما هیچ نیازی نداریم با جاهلین همدستی کنیم بلکه این آنها هستند کا باید روزی چشمان خود را به دنیای بزرگتری باز کنند! لطفا در مقابل آنها عقب نشینی نکنید!! ملاحظه ایرانی‌ را کنار بگذارید! ما نیاز به تغییر اساسی‌ فرهنگی‌و سیاسی کامل داریم داریم و هر کس باید در ابتدا از خود شروع کند (البته کسانی‌ که نیاز دارند وگرنه...!)، پاینده باشید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر