۱۳۹۱ بهمن ۶, جمعه

بازداشت و بی‌خبری از دوتن از بستگان یک زندانی سیاسی

 
خبرگزاری هرانا – مامورین امنیتی ۱۰ روز پیش رضا و علی اکبری منفرد را بازداشت و تا کنون از ایشان هیچ گونه اطلاعی در دست نیست. این دوتن برادر و برادر‌زاده مریم اکبری منفرد زندانی سیاسی بند زنان زندان اوین می‌باشند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حدود ۱۰ روز پیش مامورین امنیتی رضا و علی اکبری منفرد (پدر و پسر) را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل نموده‌اند.
این دو تن که از بستگان مریم اکبری منفرد زندانی سیاسی بند زنان اوین می‌باشند، تا کنون اجازه تماس با خانواده خود را پیدا نکرده‌اند و با وجود پیگیری خانواده ایشان به مراجع امنیتی از سرنوشتشان هیچ گونه اطلاعی در دست نیست.
گفتنی است، پیش‌تر چهار تن از خواهران و برادران رضا اکبری منفرد که خود از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ می‌باشد در قتل عام زندانیان سیاسی در دهه ۶۰ اعدام شده‌اند.
مریم اکبری منفرد که در اعتراضات به نتیجه انتخابات ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی به ۱۵ سال زندان محکوم شد، هم اکنون در بند زنان زندان اوین بسر می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر