۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

کارشکنی دادستان در پرونده پزشکی محمد بنازاده امیرخیزی

خبرگزاری هرانا - محمد بنازاده امیرخیزی زندانی سیاسی مسن و از بازاریان سر‌شناس تهران با وجود اخذ عدم تحمل کیفر از سوی پزشکی قانونی با کارشکنی و اعمال نفوذ دادستان تهران این دستور منتفی شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمد بنازاده امیرخیزی زندانی سیاسی مسن در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج، هفته گذشته موفق به اخذ نظر پزشکی قانونی مبنی بر عدم تحمل کیفر خود شده بود، اما با کار شکنی و اعمال نفوذ دادستان تهران پرونده وی مجددا به پزشکی قانونی تهران منتقل و دستور قبلی منتفی شد.
محمد بنازاده که مبتلا به بیماری پروستات می‌باشد و بتازگی با مشکلات عصبی از نوع افسردگی شدید، اختلال خواب و فراموشی مبتلا شده، تنها بدلیل بیماری پروستات خود باید هر از چند گاهی تحت سونوگرافی قرار گیرد.
لازم به یاد آوری است که آقای محمد بنازاده امیرخیزی ۶۳ ساله در ۹ آذرماه سال ۸۸ با یورش مامورین وزارت اطلاعات به محل کارش دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین و سپس زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
گفتنی است که خواهر این زندانی سیاسی، بنام کبری بنازاده امیرخیزی که حدود ۶۰ سال سن دارد از ناحیه زانو، کمر و چشم ابراز ناراحتی می‌کند و مسئولین زندان از اقدامات درمانی شایسته تا کنون سرباز زده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر