۱۳۹۱ دی ۲۸, پنجشنبه

خائن ها چه کسانی هستند ؟

خائن ها چه کسانی هستند ؟ اهمه کسانی که بعد از سقوط کابینه بازرگان تا امروز وزیر ، معاون وزیر ، سفیر ، قاضی ، امام جمه ...بودند و یا هر شغل کلیدی دیگردر این رژیم پست ، دزد ، پلید و جنایتکار داشتند و در برقراری و تحکیم ان کوشیدند خاین به ملت ایران بوده و به تناسب اهمیت شغلشان مسئول و مجرم هستند . همه این افراد بخوبی میدانند که موجب همه جنایتها ، ذلت ها و نابرابریها برای مردم شدند و در رژیم آینده محاکمه خواهند شد و به همین دلیل از سقوط رژیم بیمناک و در حفظ آن کوشا هستند.. موسوی آردبیلی و رفسنجانی تلویحا اعتراف کردند بقیه هم اعتراف خواهند کرد . ر فسنجانی و فامیلش که از پستت ترین ر، کثیف تر ین ، دزدترین و جانی ترین مو جودات در این رژیم هستند و دزدی ها ، و جنایاتش دامنه جهانی دارد و کمتر جنایتی است که دست این موجود در ان دیده نشود (حتی قالب کردن خامنه ای به عنوان رهبر از نقشه ها و دسایس همین موجود است ) ،
حالا ایشان اصلاح طلب و حامی موسوی ، کروبی ،خاتمی ...شده اند !! نمیدانم کسانی که برای این قبیل افراد تبلیغ میکنند چه سوابقی دارند ، چگونه فکر میکنند ، و چه انتظاری دارند ؟؟!!از ماست که بر ماست !
تاریخ خائنین و جانیان را فراموش نمیکند ..نباید بار دیگر فریب بخوریم .نباید در هیچ انتخابات غیر آزاد شرکت کنیم . نباید به این رژیم سر تا پا فاسد و عوامل دزد و جانی اش مشروعیت بدهیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر