۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

نوه خمینی بر روی جنایات پدربزرگش کمترخاک بپاشد و ماله کشی کند.

چندیست که اصلاح طلبان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، برای تبلیغ های انتخاباتی و زمینه و ظاهرسازی، دست به دامان زنان اهل بیت شده اند. نعیمه اشراقی یکی از این مبلغین سیاسی برای کاندیدا شدن سید حسن خمینی نوه دیگر خمینی است. وی از سال گذشته مصاحبه های جنجالی درباره مخالفت با حجاب اجباری و آرمان های منتصب به آیت الله خمینی، انجام داده. وی در آخرین اظهار نظر خود در مورد انتخابات اعلام داشته، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری سید حسن خمینی می باشد. این مقاله در اعتراض به کتمان و تحریف حقایق تاریخی توسط خانم اشراقی، نگاشته شده است.

نعیمه اشراقی کیست?

نعیمه اشراقی، نوه دختری  آیت الله خمینی و خواهر زن محمدرضا خاتمی دبیرکل حزب منحله مشارکت است. وی مهندس پتروشیمی و کارشناس ارشد صنایع از دانشگاه امیرکبیراست و معاونت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش نیز برعهده دارد البته ایشان هرگز از داشتن سهمیه احتمالی برای امتحان کنکور و پارتی های حکومتی برای اشتغال به کارش، صحبتی به میان نمی آورد.
خانم اشراقی در سال گذشته در مصاحبه ای نظرات خود و پدربزرگ خود را در مورد حجاب اجباری اظهار داشت(۱). وی همچنین با روزنامه دیلی تگراف مصاحبه ای برگزار کرد که در آن آرمان های خمینی و شرایط امروز حکومت اسلامی را مقایسه نمود(۲).
اظهار نظرهای خانم اشراقی در بسیاری از موردها، جالب ولی در عین حال، به دلیل پرده پوشی و سرپوش گذاشتن بر روی حقیقت ها، تأسف انگیز است. به ویژه گفتاروی در مورد آرمان  و آرزوهای پدربزرگش که یکی از بزرگترین دروغ پردازان، جنایتکاران، و شنیع ترین دیکتاتورهای مذهبی در تاریخ جهان به شمار می رود،  به هیچ  روی با حقایق و وقایع ثبت شده تاریخی
همآهنگی و هم خوانی ندارد.


با گروه قصابان و جلادانی که به دستور خمینی هزاران جوان برومند و آزادیخواه را در زندان ها به خاک و خون کشاندند، آشنا شوید. بهتر است نوه خمینی بر روی جنایات پدربزرگش کمترخاک بپاشد و ماله کشی کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر