۱۳۹۱ اسفند ۳, پنجشنبه

گذرنامه ایرانی?

با آنهمه کارهای تروریستی و آدم کشی که رژیم در کشورهای گوناگون انجام داده، ارزش و اعتباری برای خود به جای نگذاشته است. اینجاست که مهر جمهوری اسلامی، یعنی مهر نحوست، تروریستی، و آشوب طلبی است که بر هرگذرنامه می خورد و دارنده آن را نیز در نزد جهانیان لکه دار، و بی اعتبار می سازد.

گذرنامه ایرانی در میان ۱۰۳ کشور جهان هم اکنون در ردیف ۹۶ قرار می گیرد. این نهایت پس رفتگی و خفت و درماندگی برای ایرانیان در هنگام سفر به کشورهای دیگر است. گذرنامه ایرانی سوای مسافرت به شماری از کشورهای وامانده و پس رفته جهان سوم آسیایی و آفریقایی، هیچگونه ارزش دیگر نداشته و نهایتاً موجب سرافکندگی و احساس پوچ بودن دارنده آنست.

ایران تنها بر روی نقشه جغرافیا با افغانستان همسایه نیست؛ ایران و افغانستان در جدول اعتبار گذرنامه های کشورهای مختلف جهان نیز همسایه هستند؛ گذرنامه هر دو این کشورها تقریبا بی اعتبارترین گذرنامه های جهان است".

به ایرانی مسلمان گرفتار در طلسم و بند آخوند باید مژده داد، گذرنامه ایرانی که در گذشته دارای ارزش ممتاز بین المللی بود، هم اکنون چنان خوار و برارزش شده که گذرنامه کشورهایی مانند آنگولا، اتیوپی، جیبوتی، لیبی، بنگلادش، بوسنی و هرزگووین، مصر، تایلند، امارات متحده عربی، ویتنام و مالزی، همگی از ایران وضعیت بهتری داشته و در صحنه بین المللی با مردمان این کشورها رفتار و برخورد بهتر و شایسته تری به عمل می آید.




گذرنامه معرف چیست؟

گذرنامه ظاهراً نام و مشخصات یک فرد را در بر می گیرد، ولی در حقیقت شناسنامه و معرف حکومت کشوری است که در آن جا صادر شده است. به گفته دیگر؛ اعتبار و ارزش یک گذرنامه، نشان دهنده اعتبار یک کشور و حاکمان بر آنست. امروزه بر کسی پوشیده نیست که هرایرانی، با احساس حقارت و شرمندگی، گذرنامه بی محتوا و بی ارزش خود را در مرز ورود به کشورها به دست مأموران می دهد و بیشتر بارفتار موهن و زشت آنان روبرو شده، و با خفت و خواری و خودخوری از آنان جدا می گردد.

گذرنامه در رژیم گذشته

در دوران رژیم گذشته، با وجود کمبودهای آزادی سیاسی، گذرنامه ایرانی دارای ارزش والا و برجسته بین المللی بود. با آن گذرنامه یک ایرانی می توانست به بسیاری از کشورهای جهان بدون نیاز به ویزا رفت و آمد کند. شماری از کشورها مانند کشورهای کمونیستی و یا سوئیس در اروپا که درخواست به ویزا داشتند، به آسانی و بدون درد سر حتی در بسیاری از حالات در ورود به مرز آن کشورها، ویزای ورود بدان کشور صادر می گردید و نیازی به رفت و آمد و سرگردانی نداشت.

بی اعتبار کردن هر ایرانی، سیاست رژیم ضد مردمی است

رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه از آن جا که خود با آن افکار ارتجاعی و خمیده ضد بشری جایی در کشورهای دیگر، و میان مردمان آزاد اندیش جهان ندارد، تا کنون به روشهای گوناگونی امکان مسافرت و دیدار ایرانیان از کشورهای دیگر را محدود و مسدود ساخته است. آخر یک آخوند با آن مغز عقب مانده و آن پوشش مسخره و چندش آور، جایی را برای مسافرت خود در جهان نمی یابد تا بدانجا سفر کند. پس چه بهتر که مردم نیز همچنان در بند بمانند و راهی به جایی نداشته باشند.
این ها شماری از خانواده های ایرانی پناهنده به کشورهای دیگر است. کسانی که ازشر رژیم  جنایتبار آخوندی  به جان آمده با هزاران سختی و  خود را در معرض خطرهای گوناگون قرار دادن، میهن از دست رفته و ویران شده خود را پشت سر گذاشته و به کشورهای دیگر پناه بردند.
این ها شماری از خانواده های ایرانی پناهنده به کشورهای دیگر است. کسانی که ازشر رژیم جنایتبار آخوندی به جان آمده با هزاران سختی و خود را در معرض خطرهای گوناگون قرار دادن، میهن از دست رفته و ویران شده خود را پشت سر گذاشته و به کشورهای دیگر پناه بردند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر