۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

خامنه ای برای ساختن بم اتم و تسخیر قدرت مطلق به سیم آخر زده است.




باند خامنه ای افسار گسیخته تر از باندهای دیگر درون رژیم گردیده است، زیرا بازنده اصلی بخران کنونی خواهد یود. به همین دلیل حمله وسیعی را برعلیه باندها های دیگر درون نظام برای تسخیر کامل قدرت برداشته است.
خامنه ای شخصا تجمل ژورنالیست های خودی را که همواره در سایتها و روزنامه های شان از وی بعنوان رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی نام می برند ، ندارد. وی به هیچکس اکنون دیگر اطمینان ندارد. تلاش وی و نزدیکانش در موقعیت حاضر، ایحاد بحرانهای موقتی برای برون رفت از بحران کنونی ست. به همین دلیل افسارگسیخته تر از قبل با مخالفان خود به بیان دیگر با خودی های درون نظام برخورد می نماید.

کنشگران و نیروهای سیاسی مسئولیت پذیر باید از این هرج ومرج و دعوای گرگها درون نظام به بهترین نحو بهره برداری نمایند.
به اعتراضات صنفی در گوشه و کنار کشور دامن بزنند.
از هرگونه اعتراضی که سیاستهای رزیم را زیر سئوال می برد، استفاده نمایند.
به کار جمعی و سازماندهی شده میان اقشار گوتاگون چامعه دامن بزنند و آنها را تشویق به اعتراض برای کسب حقوق صنفی خود بنمایند.
با شعارنویسی در مکانهای عمومی مردم را به اعتراض تشویق نمایند و آنها را از جنگ درونی گرگها آگاه سازند.

خامنه ای و باندش در میان مردم دیگر از هیچ عقبه اجتماعی برخوردار نیستند. گفتمان ممتد وی از مردم انقلابی و اسلام غزیزش.
اشاره مستقیم به نیروهای وفادار بخودش می باشد
اکنون دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که وی و دیگر مزدورانش کشور ثروتمند ما را به روئین تبدیل نموده اند.
اگز از سوی هموطنان مسئولیت پذیر، اعتراضی صورت نگیرد این نمایش های افتضاح آور خامنه ای و مزدورانش ادامه خواهند داشت. این مردم هستند که در این میان بازنده اصلی می باشند و نه خامنه ای و مزدورانش که در بهشت افسانه ای ر.ی زمین زندگی می کنند.
به حیله و تزویرهای این جنایتکار دیگر اطمینان نداشته باشید. اینان تنها و تنها به منافع پلید خودشان می اندیشند و نه شما و فرزندانتان.
شخص حامنه ای در صدد ساختن بم اتم به هر قیمتی ست. این بدان معناست که نتیجه سیاست اتمی وی یک جنگ خانمانسوز خواهد بود که شما و آیندگان باید بهای گرانی را برایش بپردازید.
بخود اتکا نمایید و به خیبانها بیایید.. فردا دیر خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر