۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

جنگ گرگها برای تقسیم قدرت وارد فاز سرنوشت سازی می گردد!!!

جنگ گرگها برای تقسیم قدرت وارد فاز سرنوشت سازی می گردد!!

روز گذشته احمدی نژاد و وزیر کارش در جلسه علنی مجلس خامنه ای حضور یافت و با گرد وغباری که ایجاد نمود بازدگر به باند حریف نشان داد که وی حاضر نیست ، میلیمتری از موضع خود یعنی داشتن سهم در قدرت آتی کوتاه بیاید.
علی خامنه ای برای تسخیر قدرت مطلق و کوتاه کردن دست باند اجمدی نژاد، این مرتبه از اهرم مجلس خود بهره برداری می نماید، به این امید که از این کانال با گرفتن پستهای حساس وزارتخانه و نهادهای اجتماعی، شریانهای مالی دولت را مسدود سازد و باند احمدی نژاد را تا انتهای دوره ریاست جمهوری اش در شاخ نگه بدارد به بیان دیگر با قطع منابع مالی، قدرت عمل را در همه زمینه ها از وی بگیرد و عملا باند او را فلج سازد.

اما در برخورد روز گذشته احمدی نژاد با پاسدار لاریجانی رییس مجلس خامنه ای نشان داد، که وی بسادگی که علی خامنه ای بدان می اندیشد، مهار نمی گردد و برای حمله و دفاع از موجودیت آینده باندش آماده هر ریسکی می باشد.
این شگفت آور نیست که وی به پرسش سئوال خبرنگاری که نطرات پاسدار لاریجانی رییس مجلس علی خامنه ای را در رابطه با بی تاثیر بودن تحریمهای خارجی در اقتصادکشور برای او بازگو نمود، با تمسحر پاسخ می دهد. که ایشان از همه چیز آگاهند و من تعجب می کنم، که چرا بعضی ها تاثیرات تحریمها را از ملت مخفی نگه می دارند.

احمدی نژاد با همان سیاست پوپولیستی خود تلاش می نماید، مانند همیشه خود و باندش را که در این میان میلیاردها دلار از سرمایه های ملی مردم ایران را به غارت برده اند و همانند دیگر باندهای درون حاکمیت در ورشکستگی و نابسامانیهای کنونی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نقش تعیین کننده ای را داشته اند، قربانی اصلی سیاست های خارجی و داخلی متجلی سازد. و در ادامه گفتمانش به این اشاره می نماید، که نباید عده بسیار کمی(منظورش باند خامنه ای ست) مانع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بشوند. این پولها مال ملت است و باید به سفره آنها برگردانده شود.
وی در این موقعیت حساس باز دگر به باند رقیب هشدار می دهد که اگر تلاش نمایند چوپ لای چرخ او قرار بدهند و وی و باندش را در قدرت آینده سهیم ننمایند، مردم فقیر را برای مقابله با آنها بسیج خواهد کرد. . برای این منظور پیشنهاد اجرای سریع فاز دوم یارانه ها را می دهد، که باند علی خامنه ای تاکنون با اجرایش مخالفت نموده است.

مصداق بلندپروازیهای احمدی نژاد و باندش بعنوان ناجی قلابی ملت ایران ضرب المثل معروف سگ زرد برادر شغال است!

برای اینکه در شورشهای آتی رابین هود قلابی مانند احمدی نژاد بر موج انقلاب مردم سوار نشود و تاریخ سی و چهار سال گذشته را دوباره تکرار ننماید، چه باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟
پرسش چه باید کرد؟ را بسیاری از نیروهای خارج از کشور نیز همواره در تحلیلهای هفتگی خود مطرح می نمایند. اما شوربختانه پاسخی را که آنها از خویشتن ارائه می نمایند، خود را از دایره یک شعار روئایی خارج نمی سازد.برغم اینکه برخی شاید در تئوری تحلیلهای درستی را از خود ارائه بدهند ، اما در عمل از مرز همان تثوری گذر نمی نماید.
هموطن مسئولیت پذیر،
تنهابدیل رهایی بخش از چنگال این جنایتکاران، ایجاد یک قدرت سازمان یافته اجتماعی ست. برای این منطور باید

دانش و اموزش سازماندهی و خودسازماندهی را به میان مردم ببریم.

خودسازماندهی یعنی در خانه و کوچه ، محله و خیابان ، کارخانه و اداره، دانشگاه و مدرسه جمع های مردمی را تشکیل بدهیم تا توسط آنها از منافع ضدفی خود دفاع نماییم.

خودسازماندهی یعنی قادر باشیم به طور جمعی و سازمان یافته در مقابل خشونت سازمان یافته زورگویان به مقاومت متقابل برخیزیم.

خودسازماندهی یعنی تبدیل شدن به شهروندانی که با استفاده ازخلاقیت و توانایی یکدیگر از منافع خویش دفاع کنیم.

خودسازماندهی عبارت است از تبدیل شدن به جمع های قدرتمند به جای افراد فاقد قدرت.

خودسازماندهی یعنی تلاش هدفمند و مداوم شهروند عادی برای بیرون کشیدن خود از ضعف ناشی از پراکندگی، در مقابل ارگانها و نهادهای سازمان یافته ی سرکوب و غارت حاکمیت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر