۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

اعدام دو جوان ایرانی به اتهام همجنسگرایی


اگر از همجنسگرایان متنفرید...
اگر مخالف ازدواج همجنسگرایان هستید...
اگر همجنسگرایی را غیر طبیعی و عملی از سر انحراف می دانید....
باید این را بدانید که اگر دو نفر انسان بالغ ، با رضایت و میل باطنی ، بخواهند که بایکدیگر همخواب بشوند هیچ احدی حق دخالت در امور خصوصی آنها را ندارد.

اوایل تصور میکردم همجنسگرایی یک عمل ساختگی و تفریحی جهت تنوعه و اصلا برام جالب نبود. چون که به اشتباه هدف نهایی سکس رو تولید مثل میدونستم!!
اما بعد از اینکه با افرادی همجنسگرا آشنایی پیدا کردم  
و با آنها صحبت کردم از پرسیدم و افکارشان با افکارشان آشنا شدم متوجه شدم که
 
فهمیدم که اصلا اینطور نیست و پدیده ای کاملا غریزیه و الآندیدم کاملا به این موضوع تغییر پیدا کرده.
اتفاقا آمار همجنسگرایان در ایران کم و ناچیز هم نیست!
فکر میکنم دلیل اصلی اینکه اکثر افراد همجنسگرایی رو نادرست و انحرافی میدونن اینه که هنوز هدف نهایی سکس رو تولید مثل تصور میکنند.


تصویر زیر صحنه ی اعدام دو جوان ایرانی به اتهام همجنسگراییست.
صحنه ای که پاسخی به این سوال است که چرا احمدی نژاد چند سال پیش گفت ما در ایران "همجنسگرا" نداریم!
متاسفانه بر خلاف گفته ها و دست آوردهای علم پزشکی و گواه سازمان های حقوقی و انجمن های روانشناسی ، در کشورهایی مذهبی و سنتی نظیر ایران هنوز بسیاری از مردم فکر می کنند که این گرایش جنسی از سر انحرافات اخلاقی و بی بندوباری است. حال آنکه افراد همجنسگرا در انتخاب این میل مادرزادی هیچ نقشی نداشته اند.
این باور های غلط ریشه در باورهای مذهبی و سنتی جوامع دارد.
برای مثال در اسلام مجازات افراد همجنسگرا اعدام است. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر