۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

دعوای گرگها بر سرلحاف ملاست!!!



دعوای گرگها بر سرلحاف ملاست!!!

محاکمه اخیر قاضی جنایتکار مرتضوی از سوی دستگاه قضایی صادق لاریجانی برای دلسوزی و همدردی با خانواده کشته شدگان و متجاوزان کهریزک نبود ،بلکه خیلی بیشتر صحنه تسویه حساب شخصی میان لاریجانی ها و باند احمدی نژاد به قیمت قربانیان کهریزک را به نمایش گذاشت.
این جنایتکاران برای بهره برداری سیاسی و محکوم ساختن یکدیگر جتی از نام قربانیان کهریزک که خودشان در کشتن آنها نقش اساسی داشته اند، ابایی ندارند. صادق لاریجانی برای تلافی افشاگری رمین خواری و رانت خواری برادرش از سوی قاضی مرتضوی وی را به خاطر جنایات کهریزک به دادگاه کشاند.

ابتدا دادگاه مجرم اصلی کهریزک از سوی دستگاه قضایی صادق لاریجانی علنی اعلام شد. اما همیکه وی در دادگاه پای مجتبی فرزند حامنه ای را که نقش تعیین کننده ای درکشتار مردم ایران طی هشت سال گذشته داشته، به میان آورد، دادگاه از حالت علنی به غیر علنی مبدل شد، و پس از ساعتی مجرم اصلی از کلیه اتهامات تبرئه گردید.

شهروند مسئولیت پذیر، تا هنگامیکه تو بدین جنایات آشکار اعتراض عملی ننمایی، این آدمکشان بدون هیچ دغدغه ای به اعمال ضد بشری خود برای استمرار و پایداری حاکمیتشان ادامه خواهند داد.

به خیابانها بیایید و حق خودتان را از حلقوم مثلث آخوند، پاسدار و بازاری بیرون بکشید. به امید ناجی ننشینید. هیچکس جز خود شما نمی تواند شما را از این سیستم مستبد قرون وسطی ای رها بسازد. بخود اتکا نمایید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر