۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

تجاوز به یک دختر مسیحی توسط نیروهای نظامی و مسلمانان افراطی

 
در طی دو هفته اخیر این دومین بار است که چنین حادثه ایی اتفاق میافتد. پیش از این نیز دخترکی 15 ساله به نام "فوزیه بی بی" توسط دو تن از مردان مسلمان سرشناس افراطی مورد تجاوز قرار گرفت.
حضور سریع امدادگران در پی رخداد اسف بار تجاوز به یک دختر مسیحی توسط نیروهای نظامی و مسلمانان افراطی در استان پنجاب کشور پاکستان.
به گزارش سرویس ترجمه « محبت نیوز» ، به نقل از خبرگزاری "بسنیوز لایف" و سازمان گسترش حمایت از مسیحیان پروتستان (لئید)خبر می دهد: تعدادی از مسلمانان منطقه به همراه چند تن مامور لباس شخصی به خانه "کایلا مسیح" در روستای پاتوکی یورش برده و اقدام به ضرب و شتم و آزار چند زن مسیحی به نام های زرینه، حامیدان و شریفان بی بی کردند.
، مدیر سازمان ( لئید) سردار مشتاق گیل، گفته است، که در طی دو هفته اخیر این دومین بار است که چنین اتفاقی در شهرستان "کاسور" پنجاب اتفاق میافتد. در روز 25 ژانویه دخترکی 15 ساله به نام "فوزیه بی بی" توسط دو تن از مردان مسلمان سرشناس افراطی روستای "رودیا" مورد تجاوز قرار گرفت.
"گیل" در ادامه گفته است که وی ملاقاتهایی با کشیش محلی منطقه و قربانیان حوادث اخیر داشته و در پی کمک به ایشان برای طرح شکایت از مجرمان مسلمان و ماموران پلیس بر آمده است.
پلیس مستقل !
سازمان ( لئید) همچنین تقاضا کرده که پرونده تجاوز جهت بررسی به پلیس مستقل در "پاتوکی" ارجاع شود زیرا بیم آن میرود که مسئولین و پلیس محلی در مقابل فشار گروه های موثر مسلمان منطقه شان میلی به تعقیب واقعی و کامل این پرونده نداشته باشند.
در ادامه گزارش ، گروه تحقیق (لئید) می افزاید : پلیس یکی از مضنونین متهم در این پرونده را بازداشت کرده ولی هنوز او را به زندان منتقل نکرده است.
دیگر متهم پرونده هنوز آزاد است و در مناطق مختلف اقدام به ارعاب و اذیت مسیحیان میکند که سازمان ( لئید) خواستار دستگیری و زندانی شدن هردو تن میباشد.
بنابر گزارشات ، آقای سلیم گیل، کشیش محلی منطقه، گفته که از روند کند پی گیری های پلیس تعجب نمیکند زیرا که به نظر ایشان مردمان آن منطقه افرادی بی بضاعت و ضعیف هستند و پلیس از این ضعف ایشان در جهت کند کردن روند بررسی ها استفاده می کند.
موج حملات گسترده تر
اتفاقات اینچنینی محدود به زمان و مکان مشخصی نیستند.
گروه های کلیسایی میگویند: شمار قلیلی از مسیحیان پاکستان در سراسر این کشور مورد حمله از سوی گروهای افراطی مسلمان بوده و هنوز نیز هستند.
سازمان ( لئید) در پایان میگوید که دست یابی به موفقیت تنها توسط اتحاد و همسویی تمام گروهای اجتماعی اعم از: کودکان ،خانواده ها و انجمن های مسیحی بر علیه فقر و بی عدالتی است و ما به عنوان پیروان مسیح با قدرت و عشق خداوند در خدمت تمام مردم از همه رنگ و نژاد و مذهب خواهیم بود و به فعالیت های خود ادامه خواهیم دادید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر