• مافياي کودکان کار-با توجه به نزديک شدن ايام نوروز، هر روز بيشتر شاهد حضور کودکان کار در خيابان ها هستيم .بعضي از آنها به فال فروشي وگل فروشي روي مي آورند .

    طبق آمار، 250 ميليون کودک زير سن قانوني کار در کشورهاي جهان سوم به کار مشغولند. در کشور ما نيز خصوصا در شهرهاي بزرگ تعدادشان روز به روز رو به فزوني است. تنها برخوردي هم که هراز گاهي شاهد آن هستيم، جمع آوري آنها توسط نيروي انتظامي است اما باز هم بعد از مدتي دوباره سروکله شان پيدا مي شوداما مشکلات به اينجا ختم نمي شود. برخورد شهروندان با اين قشر جامعه همواره با شک و ترديد همراه بوده است. برخي با دلسوزي و ترحم سعي ميکنند کمکي هرچند ناچيز کنند، برخي هم به تندي با آنها برخورد کرده و آنها را از خود مي رانند. اين برخوردهاي مختلف ناشي از اين مساله است که برخي آنها را متصل به باند هاي بزرگتر ميدانند اما برخي ديگر تحت تاثير چهره معصوم و کودکانه آنها مي شوند. .برخي از اين کودکان ابزاز دست عوامل مسئولين در دولت هستند كه بصورت باند هاي مافيايي در تهران و شهرستان ها هستند و كودكان بيگناه را هر روز صبح به وسيله يک وانت در چهارراهها و خيابان ها توزيع مي کنند. اين کودکان در گروه هاي 3 تا 5 نفره در شبکه هاي گدايي مشغول به کار هستند و تقريبا اکثرشان با هم نسبت فاميلي دارند، از فروش اين اقلام يا تکدي گري، پولي نصيب خود کودکان نمي شود، اين کودکان توسط يک موتور سوار هر 2 ساعت يکبار تخليه مالي ميشوند و به خودشان پولي بسيار ناچيز و نهايتاً يک ناهار مي رسدبرخي ديگر معمولا به واکس زني، و ديگر شغل ها مشغول اند و در چهار راه ها حضور پيدا نمي کننداين درحاليست كه اختلاس هاي سران دولت سر به فلك ميكشد و هر روز يك گوشه اي از اين اختلاسهاي ميلياردي توسط خودشان افشا ميشود ولي كسي پاسخگو نيست!!تاكي شاهد درد و رنج وسوء استفاده از كودكان ميهنمان باشيم.
    كودكان كار

مافياي کودکان کار-با توجه به نزديک شدن ايام نوروز، هر روز بيشتر شاهد حضور کودکان کار در خيابان ها هستيم .بعضي از آنها به فال فروشي وگل فروشي روي مي آورند .

طبق آمار، 250 ميليون کودک زير سن قانوني کار در کشورهاي جهان سوم به کار مشغولند. در کشور ما نيز خصوصا در شهرهاي بزرگ تعدادشان روز به روز رو به فزوني است. تنها برخوردي هم که هراز گاهي شاهد آن هستيم، جمع آوري آنها توسط نيروي انتظامي است اما باز هم بعد از مدتي دوباره سروکله شان پيدا مي شوداما مشکلات به اينجا ختم نمي شود. برخورد شهروندان با اين قشر جامعه همواره با شک و ترديد همراه بوده است. برخي با دلسوزي و ترحم سعي ميکنند کمکي هرچند ناچيز کنند، برخي هم به تندي با آنها برخورد کرده و آنها را از خود مي رانند. اين برخوردهاي مختلف ناشي از اين مساله است که برخي آنها را متصل به باند هاي بزرگتر ميدانند اما برخي ديگر تحت تاثير چهره معصوم و کودکانه آنها مي شوند. .برخي از اين کودکان ابزاز دست عوامل مسئولين در دولت هستند كه بصورت باند هاي مافيايي در تهران و شهرستان ها هستند و كودكان بيگناه را هر روز صبح به وسيله يک وانت در چهارراهها و خيابان ها توزيع مي کنند. اين کودکان در گروه هاي 3 تا 5 نفره در شبکه هاي گدايي مشغول به کار هستند و تقريبا اکثرشان با هم نسبت فاميلي دارند، از فروش اين اقلام يا تکدي گري، پولي نصيب خود کودکان نمي شود، اين کودکان توسط يک موتور سوار هر 2 ساعت يکبار تخليه مالي ميشوند و به خودشان پولي بسيار ناچيز و نهايتاً يک ناهار مي رسدبرخي ديگر  معمولا به واکس زني، و ديگر شغل ها مشغول اند و در چهار راه ها حضور پيدا نمي کننداين درحاليست كه اختلاس هاي سران دولت سر به فلك ميكشد و هر روز يك گوشه اي از اين اختلاسهاي ميلياردي توسط خودشان افشا ميشود ولي كسي پاسخگو نيست!!تاكي شاهد درد و رنج وسوء استفاده از كودكان ميهنمان باشيم.