۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

احکام کمیته انضباطی برای ۶ دانشجوی دانشکده صنعت نفت

 
خبرگزاری هرانا - احکامی که از سوی کمیته انضباطی بدوی دانشگاه برای برخی از دانشجویان در پی اتفاقات ترم گذشته صادر شد، به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش ایسنا، با حکم کمیته تجدید نظر، احکام ۶ نفر از دانشجویانی که در این رابطه از یک تا ۲ ترم از تحصیل محروم شده بودند، به حالت تعلیق درآمد.
در نیمسال تحصیلی گذشته به دنبال برخی از اعتراضات دانشجویی در دانشکده صنعت نفت، برای چند تن از دانشجویان احکامی انضباطی صادر شده بود.
در خردادماه سال جاری دانشجويان دانشکده نفت اهواز که زيرنظر وزارت نفت اداره می‌شود با برگزاری تجمع‌های اعتراضی خواستار رسيدگی به بخشی از مشکلات صنفی‌ خود شدند كه اين موضوع محقق نشد و با درگیری میان نیروهای حراست و دانشجویان معترض، دامنه این اعتراض‌ها وسیع‌تر شد.
با ادامه درگیری‌ها و ضرب و شتم دانشجویان معترض، با برگزاری جلسه اضطراری مسئولان دانشکده، بر اساس آن‌چه "عدم امنيت دانشجويان" و "آسيب رسیدن کمتر به دانشجویان" اعلام شد، امتحانات پايان ترم دانشكده نفت لغو و به شهريور موكول گرديد.
همچنین مسئولان این دانشکده بیش از ۵٠ تن از دانشجویان را به کمیته انضباطی احضار کردند، دسترسی دانشجویان به اینترنت قطع و ورود و خروج دانشجویان به دانشکده نیز محدود شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر