۱۳۹۱ مهر ۲۵, سه‌شنبه

وضعیت جسمی حمید مرادی در بند۳۵۰ روبه وخامت گرایید

 
خبرگزاری هرانا - وضعیت جسمی حمید مرادی از دراویش گنابادی و مدیران تارنمای مجذوبان نور در بند ۳۵۰ زندان اوین وخیم گزارش شده است.
بنا به گزارش تارنمای مجذوبان نور، حمید مرادی بیش از یک سال است که در زندان اوین تهران محبوس و از ناراحتی قلبی و گرفتگی مفرط عروق رنج می‌برند.
این درویش گنابادی از گرفتگی بالای ۷۰ درصد عروق پا رنج می‌برد و شدت گرفتن آن نیز حتی راه رفتن را نیز برای وی دشوار و نیازمند استفاده از عصا کرده است و همچنان روند درمان او با موانع همراه می‌شود.
گرفتگی رگ پای این درویش گنابادی با گذشت زمان باعث گرفتی مفرط شریان‌های پای این زندانی عقیدتی شده است و دچار خون لختگی شدید و در نتیجه دچار سیاهی ناخن‌های پای وی شده و به گفتهٔ دکتر معالج آقای مرادی اگر هرچه سریع‌تر ایشان برای انجام معالجه در بیمارستان بستری نشوند منجر به از دست دادن انگشت‌ها و مجبور به قطع آن‌ها خواهند شد.
لازم به ذکر است که آقای مرادی تا کنون سه مرتبه به بیمارستان اعزام شده ولی این درویش و زندانی عقیدتی به دلیل عدم هماهنگی از زندان بدون اینکه تحت هیچ معاینه پزشکی و درمانی قرار گیرد پس از چند ساعت به زندان بازگردانده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر