۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

بازگشت محمدرضا پورشجره به زندان بدون تکمیل دوره درمان

 
خبرگزاری هرانا - محمدرضا پورشجره وبلاگ نویس زندانی که در پی یک حمله قلبی به بیمارستان رجایی کرج منتقل شده بود بدون تکمیل دوره درمان به زندان ندامتگاه مرکزی کرج بازگردانده شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمدرضا پورشجره (سیامک مهر) وبلاگ نویس زندانی ۵۱ ساله که روز دوشنبه ۱۰ مهرماه در پی حمله قلبی بصورت اورژانس به بیمارستان رجایی کرج منتقل شده بود بدون تکمیل دوره درمان روز یکشنبه به زندان عودت داده شد.
محمدرضا پورشجره در بیمارستان رجایی مورد عمل آنژیو قلب قرار گرفت و به گفته پزشکان باید کماکان تحت نظر پزشک و در بیمارستان باقی می‌ماند که این امر با مخالفت مامورین زندان مواجه گردید.
گفتنی است، پیش‌تر چندین گزارش در مورد وخامت وضع جسمی محمدرضا پورشجره (سیامک مهر) از سوی نهادهای حقوق بشری منتشر شده بود ولی مسئولین زندان نسبت به انجام اقدامات درمانی در مورد وی کوتاهی نمودند.
محمدرضا پورشجره (سیامک مهر) در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد. او بعد از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه در سلول انفرادی مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت که این فشار‌ها موجب آسیب‌های جسمی بر روی وی شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر