۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه

"درد دل با ندا آقاسلطان "






ندا جان. می دونی چی شد ؟ خیلی ها رفتن رای دادن . اصلا براشون مهم نبود که تو بیگناه کشته شدی .

ندا جان می دونی چی شد ؟ ستار هم بعد از تو کشتند . بیچاره مادرش ! هنوز غمگین و منتظره که یه روز یکی بیاد قاتلش رو محاکمه کنه .

ندا جان می دونی چی شد ؟! مامانت و هدی و بابات اینا اصلا رای ندادن ولی همه جا شایعه افتاد که رای دادن . حتی مادر سهراب که رای نداده بود هم پشت سرش دروغ گفتند که رای داده !

ندا جان می دونی چی شد ؟ من میگم نفرین بر سال 57 و نفرین بر 88 ... چون همه رو بدبخت کرد ...

ندا جان می دونی چی شد ؟ مشکل ما دولت نیست . مشکل ما اکثریت مردم هستند . همین ببعی ها که خشنودی ملاها رو به خون تو و ستار ترجیح دادند

ندا جان می دونی چی شد ؟ من دیگه هیچ افتخاری نمی کنم به این وضعیت و افکار مردم و مام وطن . اصلا انگار امیدی نیست.

ندا جان می دونی چی شد ' ؟ من که با تو زن شدم ، ای زن . صدایت را به تاریخ قرض خواهیم داد .

سالروز جاودانی شدنت گرامی خواهر بی گناه من ♥

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر