۱۳۹۲ تیر ۹, یکشنبه

18 تير درراه است





خامنه اي در انتخابات به كسي تن داد كه نشانه شكست و ذلت او بود با اينحال از وحشت قيام مردم در اسرع وقت در دور اول با اعلام عدد مضحك مشارکت 72 درصدی ،انتخابات را جمع كرد.
رفسنجاني تضاد اصلي خامنه اي درحاكميت است وحسن روحاني دمِ رفسنجاني. آيا ميتوان حدس زد كه خامنه اي چه بايد بكند و باند رفسنجاني چه خطي را در پيش بگيرند؟
خامنه اي: درتنظيم با روحاني تلاش ميكند خط عوض كند و روحاني را يك عنصر معتقد به ولايت فقيه معرفي كند تا شكستش را بپوشاند و وانمود كند روحاني را ميخواسته است و انتخابات را پيروزي اسلام (اسم مستعار خودش) توصيف ميكند، به رفسنجاني حمله نميكند و ديگر مانند گذشته او را در رسانه هاي وابسته عنصر اصلي فتنه 88 و... خطاب نميكند. البته اين تلاش مزبوحانه است چون واقعيت ندارد و به زودي جنگ ها علني ميشود كما اينكه خط و نشان هايي براي روحاني كشيده شد و به اوگوشزد ميكنند كه بداند حرف، حرفِ ولي فقيه است و اگر كسي حرف خودش را بزند تعيين تكليفش مي كنند (يعني او را سر جايش مي نشانند) و در تعيين وزرا هم به او تذكر داده ميشود كه مواظب نظر ديگران باشد.
رفسنجاني و روحاني پيروز انتخابات شدند. اما جرأت ندارند به آن بپردازند و فعلا از اختلافات گذشته صحبتي نميكنند.چون ميز بهم ميخورد چرا كه اساسا انتخابات ربطي به مردم وآزادي حق حاكميت مردم نداشت وفقط يك شعبده بازي وفريب بود.
روحاني خوب ميداند كه همه كارها دست ولي فقيه است وطي 30 سال خود يكي از اصلي ترين مهره هاي نظام و عامل همين خامنه اي بوده است وخوب ميداند كه:
«بدون آزادی بيان و حقوق بشر، تا وقتی زندانيان سياسی و فعاليت احزاب آزاد نشده، تا وقتی سياست تجاوزکارانه رژيم در سوريه و عراق ادامه دارد و تا وقتی که رژيم برای دستيابی به بمب اتمی پا می فشارد، هيچ چيز عوض نمی شود»
روحاني ازطرفي سخنگوي باند رفسنجاني است و از طرف ديگر طبق قانون اساسي تابع مطلق خامنه اي است. بنابراين دو دوزه بازي كردن ها وفريبكاريهاي او ديري نخواهد پاييد چرا كه مردم به صحنه آمده او را مجبور ميكنندكه دستش را رو كند .
مردم چه ميگويند و چه ميكنند:
مردم انتخابات مسخره و تحميلي به رژيم را كه منجر به باز شدن شكاف در رأس حاكميت شد پيروزي خود دانسته و در اين كمتر از يكماه از هيچ كاري كه زيرآب نظام را بزند فروگذار نكردند . به خيابانها ريختند،به رقص و پايكوبي پرداختند و با شعار زنداني سياسي آزاد بايد گردد و مرگ برديكتاتور دكل قيام را براي سرنگوني نظام نشان دادند.
حتما سخنرانيهاي امام جمعه ها كه بيانگر خشم ولي فقيه و نظام آخوندي است را در نمازجمعه ها شنيديد.حتما شنيديد كه .....چه آه وناله ميكرد كه در حاليكه انتخابات پيروزي اسلام بود اما مردم در خيابانها حركتهايي ميكنند كه برخلاف اسلام(نظام) است.وجالب اينكه باند رفسنجاني هيچ اعتراضي به اين حركتهاي به اصطلاح ضد اسلامي!!! نكردند.
مردم دست از جشن وپايكوبي وبيان خواسته هايشان بر نميدارند وبه هربهانه اي ،از مسابقه فوتبال تا مراسم بزرگداشت شهدا و ...به خيابانها ريخته وبا صدايي رسا فرياد ميكنند (روحاني بيا ، زنداني سياسي آزاد بايد گردد ،وهمه وعده هايي كه روحاني در مناظره اش براي فريب ونيرنگ و عليه باند خامنه اي داد را طلب ميكنند).
واقعيت چيست؟ واقعيت اين است كه نه انتخابات آزاد بود ، نه حسن روحاني مدره است و نه خامنه اي به خواسته اش كه در آوردن جليلي از مهندسي انتخابات بود،رسيد.
اين تنها مردم بودند كه به خواسته شان كه شكاف در دستگاه انقباضي ولايت فقيه بود رسيدند. واين را ولي فقيه و باند متضادش رفسنجاني خوب ميدانستند.
بنابراين فرصتي را كه بدست آمده كه نتيجه سه دهه مبارزه و صد ها هزار شهيد و زنداني است را غنيمت بشمريم و از هرمناسبتي براي تظاهرات و اعلا م خواسته هايمان بيشترين استفاده را ببريم.
18 تير در راه است .آماده باشيد . 18تير 78 گرامي باد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر