۱۳۹۲ تیر ۶, پنجشنبه

تا به کی؟؟؟!!!

باز هم نرخ دلار رشد صعودی پیدا کرد.!!
همزمان با انتخابات و ایجاد جوی روانی از سوی دولتمردان ایران با این ترفند که امید به مردم برگشته و از این به بعد مردمی که خسته از رشد روزافزون قیمتها و درگیر با مسائل مالی بودند روزنه ای از امید در آنها دمیده شده بود، به ناگاه شاهد کاهش شدید قیمت دلار بودیم . 
این امر از سوی عده زیادی از مردم که تمامی سرمایه شان را صرف خرید دلار و طلا نموده تا اندک سرمایه خویش را در سایه سقوط ارزش ریال حفظ کنند با شوکی عظیم مواجه شدند. متاسفانه باز هم ترفند دولت کارساز بود و مردم ما به این دلیل که مبادا اندک سرمایه خود را از دست ندهند سریعا اقدام به فروش ان در بازار نمودند. در این چند روز ما شاهد این امر بودیم که در صرافیها میزان فروش دلار از سوی مردم چند برابر نسبت خرید آن بود و افراد که دلار را با قیمت بالاتر خریداری نموده بودند با زیر قیمت خرید خود اقدام به فروش آن نمودند که این امر ضربه ای کاری بر پیکر آنان بود. اما بعد از چند روز دوباره شاهد افزایش بی رویه قیمتها بودیم و باز هم شوکی دیگر .
این نیز ترفندی ناجوانمردانه از سوی دولتمردان بود تا بتوانند این گونه دلارها را از کنج خانه ها به سوی بازار روانه سازند. تا به کی باید شاهد این گونه سوء استفاده ها از سوی دولتمردان خود باشیم و تا به کی باید از مردم ساده و بی آلایش ما سوء استفاده ابزاری کنند . 
اندکی به خود آییم و زود جوگیر بحرانهای سیاسی که از سوی قدرتمندان جامعه ما ایجاد میشود نشویم . با داغ کردن بازار انتخابات ، امتیازات بسیار زیادی را چه از داخل کشور و چه از خارج کشور بدست آوردند اما باز هم اندکی به فکر مردم بینوای خود نیستند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر