۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

چهل اعدام شامل دو زن در هیجده روز



جلادان حاكم بر ايران همچنان به برپا كردن چوبه هاي دار در زندانها و شهرهاي مختلف كشور ادامه مي دهند.

در روز 8 ارديبهشت، دو زنداني در زندان خورين ورامين كه يك اردوگاه مرگ مشابه كهريزك است، و يك زنداني 28ساله به نام حميد خوشنام در زندان مركزي زاهدان به دار آويخته شدند. 
حلق آويز چهار زنداني در زندان كرمان (7 ارديبهشت)، اعدام دو جوان 22 و 26ساله در زندان مركزي مشهد (4ارديبهشت) و اعدام چهار تن ديگر ازجمله دو زن زنداني در زندان ديزل آباد كرمانشاه (2 ارديبهشت) و اعدام دو جوان افغان در زندان مركزي مشهد (اول ارديبهشت) از ديگر جنايتهاي رژيم طي روزهاي اخير است. 
همچنين در روز شنبه 31فروردين شماري از زندانيان به طور جمعي و مخفيانه در زندان بيرجند به دار آويخته شدند. علی آرنگ ۳۱ساله يكي از اعدام شدگان است. از آمار و مشخصات ديگر اعدام شدگان اطلاعي در دست نيست. در روز 28فروردين نيز يك زنداني در زندان گوهردشت كرج به دار آويخته شده بود. 
بدين ترتيب تنها طي روزهاي 22فرودين تا 8ارديبهشت 40زنداني شامل 2زن به دار آويخته شدند و اين در حالي است كه اطلاعات مربوط به اعدام شمار بالايي از زندانيان هرگز به بيرون درز پيدا نمي كند.
صدور احكام اعدام نيز همچنان ادامه دارد. در روز 8ارديبهشت سه زنداني در شهر خمين به اعدام محكوم شدند. 
در يك اقدام شنيع و ضدانساني نيز سه زنداني متهم به سرقت و توزيع موادمخدر در خيابانهاي اصلي شهر مهران (استان كرمانشاه) گردانده شدند.
افزايش سركوب و مجازات وحشيانه اعدام توسط رژيم آخوندي كه به منظور تشديد فضاي ارعاب در جامعه صورت مي گيرد، نشانگر هراس سران نظام رو به سقوط ملايان از گسترش اعتراضات مردمي در آستانه نمايش انتخابات و در حالي است كه جنگ سران رژيم به نحو بيسابقه يي بالا گرفته و به مرحله تعيين تكليف نزديك مي شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر