۱۳۹۲ فروردین ۳۰, جمعه

نوشته ای از دختر 14 ساله كه مادرش را براي فرياد آزادي از او جدا كردن


ياسمن دختر 14 ساله صديقه مرادي زنداني سياسي كه به هواداري از سازمان مجاهدين 10 سال حكم گرفته است و حدود دو سال است كه در زندان به سر مي برد ومدتي است كه دخترش را از ملاقات با او محروم كرده اند و او در غم و اندوه دوري از مادر كه  درد دل ساده را خطاب به ملت غيور ايران این طوری نوشته است:

خیلی وقته دلم برای مامانم تنگ شده .خیلی وقته که دلم میخواد باهاش برم بیرون و بگردم دلم برای تمومه بووووووووسهاش وحرفاش تنگ شده یه ساله که خودم هستم و تنهاییام الانم که دوهفتس که ملاقاتمون قطع شده حالا بازم منم و یه قاب عکس .عکسی از مامانم درست سه ماه قبله دستگیریش وااااااااااااااای کی میتونم بازم ببینمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چهقدر آدم باید بد باشه که یه دختر رو از مامانش جدا کنه اخه مگه دل ندارن فقط به جرم این که مامانم خواستار آزادی ملتی هست که سالهاست فریاد آزادی آزادی رو زمزمه میکنه ولی مامانم این رو بلند گفت چون نتونس بشینه و ظلم رو ببینه
منم خوشحالم که دختر همچین مادری هستم ولی واقعا دلم براش تنگ شده بیشتر از اون چه فکرشو کنید........

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر