۱۳۹۱ آذر ۱۴, سه‌شنبه

محمدجواد لاریجانی: آلمان‌ها و فرانسوی‌ها حقیر و احمد شهید ابله است





محمدجواد لاریجانی: آلمان‌ها و فرانسوی‌ها حقیر و احمد شهید ابله است


محمدجواد لاریجانی٬ رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه می‌گوید فرانسوی‌ها و آلمان‌ها «حقیر» و «

مشتی بدبخت» هستند و احمد شهید «یک ابله به تمام معنا است.»

به گزارش سایت محافظه‌کار «زندگی‌نیوز» آقای لاریجانی این مطالب را روز دوشنبه (۱۳‌آذر) در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت بیان کرده است.

مهمترین گزاره‌های سخنرانی وی به این شرح است:

● با طرح این موضوع که چند درصد از مشکلات اقتصادی فعلی به دلیلی مدیریتی و چند درصد فشار امریکا است مخالفم.

● در دنیا به ژانر از لحاظ‌های حقوق بشری وجود دارد ژانر حکومتی، NGO‌ها و یک ژانر بین این دو، ژانر سوم چیزی است که می‌خواهیم برای مجلس تصویب کنیم.

● دانشجو باید دقیق باشد، من خودم جزو خرخوان‌های درجه یک عالم هستم و از مطالعه لذت می‌برم.

● غرب انقدر بداخلاق و لوس است که وقتی می‌خواهد شامپو به ما بفروشند می‌گویند حقوق بشر دچار مشکل شده است، صابون می‌خواهند بفروشند می‌گویند مش قنبر در زندان است بد‌ترین آدم‌های جرزن در معامله غربی‌ها هستند.

● درباره مرگ ستار بهشتی ما که نمی‌دانستیم بنا است کسی را در زندان بکشند٬ اما ظاهرا عده‌ای از ما بهتران خبر داشتند که قرار است کسی دستگیر شده و در زندان کشته شود این موضوع در منابع اطلاعاتی قابل پیگیری است.

● ما با فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها صحبت می‌کنیم چون این‌ها حقیر هستند. آلمان با تمامی توان اقتصادی یک کشور حقیر سیاسی است که یک هزارم دل و جرات ما را ندارد. این‌ها یک مشت بدبخت‌های مفلوک سیاسی هستند که توان سیاسی آن‌ها بسیار پایین است.

● الان تحریم نفت ما مربوط به مقابله به مثل با آنهاست آن‌ها می‌خواهند نفت ما را منزوی کنند اما ناز و کرشمه آن‌ها را قبول نداریم می‌گوییم هرکس می‌خواهد مثل بچه آدم بیاید و نفت خریداری کند.

● من تین ایجر بودم که ازدواج کردم. من ۱۷ ساله بودم و خانومم یک سال کوچک‌تر بود. این مسائل مربوط به تعداد بچه را هم رعایت نکردیم و ۶ بچه داریم. بنابراین به همه توصیه می‌کنم زود ازدواج کنید خیلی حال می‌دهد!

● گزارشگر ویژه سازمان ملل یک ابله به تمام معناست. {او} نوشته است توهین به انبیا و حتی خداوند متعال آنقدر مهم نیست که برای آن مجازات بگذاریم.

● درباره پرونده کهریزک نمی‌توان گفت بد عمل شده. نظام به دور از جنجال متخلفان را دستگیر و مجازات کرده و سایر افراد هم بدون توجه به جنجال‌ها رسیدگی می‌شود.


دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر