۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

هیاهوی توافق مذاکرات اتمی رژیم ، بلوف یا واقعیت!!!



 رادیو و تلویزیون آلمان این خبر را پخش کرد، که در مذاکرات اتمی میان پنچ به اضافه یک و رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی توافق بسیار مهمی شکل گرفته است.
به همین دلیل جان کری وزیر خارجه امریکا برای شرکت در این مذاکرات به ژنو می آید. پرسش این است که این همه هیاهو و خرج تبلیعاتی، دشمنی با امریکا و خوشبین نبودن خامنه ای به مذاکرات، چگونه یکدفعه این توافق صورت گرفت ؟؟؟
آیا هیاهوی رژیم در روز 13 آبان ، گفتمان خامنه ای در رابطه با امریکا و کشورهای غربی ، اعدام چند تن از زندانیان سیاسی و دستگیری بسیاری از فعالان مدنی دسیسه ای برای سرپوش گذاردن به این عقب نشینی بوده است ؟
برغم اینکه در مذاکرات اخیر هسته ای ژنو، رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی در موقعیتی نیست که برای عقب نشینی از خواسته های هسته ا ی خود شرایطی را برای گرفتن امتیاز از کشور های پنج به اضافه یک قرار بدهد، اما ظاهرا بازتاب توافق بر سر مساله هسته ای در رسانه های های معتبر خبری جهان ، این اندیشه را تداعی می نماید، که امریکا و غرب مشروطیتهای رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی برای عقب نشینی خود از ساختن بمب اتم پذیرفته و تضمین نموده اند. بدون تردید غرب و امریکا بخاطر موقعیت بحرانی اقتصادی خود نیاز به بازار دارند و این چه بهتر از بازار مفت و مجانی رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی که برای ادامه حیات خود حاضرند حتی بخشی از نفت و گاز ایران را به رایگان در احتیار آنها قرار بدهند. در این میان این مردم و نسل های بعدی ایران است که باید بهای این سیاستهای ضد انسانی رژیم را بپردازند و اگر وضعیت به همین منوال به پیش برود این رژیم دوباره موقعیت خود را با شیادی و مکاری تثبیت می نماید و به ریش اپوزیسیون و نیروهای سیاسی که در ندانم کاری خود غرق می باشند، می خندد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر