۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

ثروت افسانه ای علی خامنه ای از کجا سرچشمه گرفته است؟


ثروت افسانه ای علی خامنه ای روضه خوان پنج تومانی، از کجا سرچشمه گرفته است؟

به گزارش رویتر علی خامنه ای با داشتن ستاد موسوم به امام خمینی برای خویشتن امپراطوری 95 میلیارد دلاری را بنانموده است که از قبال دذدیهای کلان تصاحب سرمایه های مردم و در آمدهای ملی کشور زیر چتر نهادهای متفاوت دزد اسلامی خود بدست آورده است. البته این تنها یک روی سکه از دذدیهای وی مبیباشد. هیچکس از روی دیگر سکه خبر دقیقی ندارد. 

بعنوان مثال در آمد فروش نفت کشور در دوره هشت ساله احمدی نژاد بالغ بر 972 میلیارد می گردد، در این دوره مجتبی خامنه ای و حتی نقدی فرمانده بسیج مبالع میلیاردی از بانگ مرکزی برداشت نمودند. دعوای مجتبی خامنه ای با احمدی نژاد بر سر برداشت جندین میلیارد دلار بی رویه از بانگ مرکزی بود، که گزارشش نیز در العریبه انتشار یافت یا داشتن حساب پنج میلیارد دلاری شخصی نقدی فرمانده بسیج ، که بخاطر تحریمها از سوی دولت امریکا ممنوع گردید، نمودی از این دردیهای آشکار را نمایان می سازد. 

بدون تردید اگر رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای در دوره هشت ساله احمدی نژاد اندکی نیز به فکر عمران کشور و نسلهای آینده می بود، وضعیت اقتصادی کنونی کشور بمراتب صدها ها برابر برتر از این موقعیت می بود.

خامنه ای در دوره احمدی نژاد عملا و بطور علنی حاکمیت را دست داشت و بدون تردید مسئول جملگی سیاستهای ضد مردمی اجتماعی ،سیاسی و بویژه اقتصادی کشور بود ، که دولت احمدی نژاد بعنوان یاغی و مجری آن بطور فضاحت باری مرتکبش گردید.
خامنه ای آنچنان از در آمدهای افسانه ای کشور سرمست شده بود، که در یکی از سخنرانیهایش وضعیت اقتصادی کشور را با پیشرفتهای ژاپن مقایسه نمود و نام ژاپن اسلامی را به کشور داد، وی در ادامه همین سخنرانی اش مدعی گردید که رتبه رشد اقتصادی کشور در جهان اکنون بی نظیر است، وی اما در این امر، سرعت رشد اقتصادی کشور را با سرعت دزدیهای افسانه ای باند خود عوضی گرفته بود.
این درحالیست که باند بیت رهبری بخاطر داشتن قدرت اصلی در نظام در همه منابع و تاسیسات اقتصادی کشور دخالت مستقیم داشتند و به تنها چیزی که فکر نمی کردند و نمی نمایند، بهبود وضعیت اقتصادی مردم و نسلهای آتی بود و می باشد.
بدون تردید بهای ساختن امپراتوری 95 میلیارد دلاری علی خامنه ای را مردم ایران در کنار نابودی زیر ساختارهای اقتصادی و فروپاشی اقتصاد کشور تاکنون باخون و جان خود پرداخته اند. معضلات بیشمار کنونی نمود بارز آنرا نمایان می سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر