۱۳۹۲ آبان ۲۰, دوشنبه

دزد بزرگ دزد کوچک را بنام قانون سر میبرد.



خامنه ای اموال ملت ایران را صرف تبلیغات خود در لبنان می کند سیاست خارجی نظام ولایت فقیه در دوران خمینی و خامنه ای، بر فقر ملت ایران و نیازمند کردن به رژیم استوار است. اغلب مردم ایران از امکانات ابتدایی پزشکی، آموزشی و مسکن محروم هستند. جوانان ایرانی به دلیل نداشتن کار و امکانات اقتصادی، توانایی ازدواج ندارند.
 اغلب ایرانیان زیر خط فقر هستند. رژیم خامنه ای مردم ایران را از حقوق طبیعی خود محروم ساخته، ثروتش را غارت کرده و او را فدای سیاست خارجی خود می کند. برای مثال این رژیم سرمایهء هنگفتی از دارایی ملت ایران را در لبنان خرج می کند و کمک های اقتصادی، تبلیغاتی، پزشکی، بانکی و نظامی زیادی به حزب الشیطان می دهد. تمام این سرمایه ها از دسترنج مردم فقیر ایران پرداخت می شوند. دستجات حزب الشیطان در لبنان، از طریق ثروت مردم ایران، زندگی بسیار مرفهی بدست آورده اند. خانه های مجلل ، ماشین های نو، خوراک فراوان، بیمارستان های مجلل، داشگاههای مدرن، وام های طویل المدت به جوانان و پشتیبانی اقتصادی از پروژه های مختلف. آری اعضاءحزب الشیطان در قبال غارت ملت مظلوم ایران توسط خامنه ای غرق نعمت شده اند. در خیابانهای بیروت هر جا که نگاه می کنی پرچم ولایت فقیه را می بینی. آری سیاست خارجی خامنه ای از طریق غارت ملت ایران حسن نصرالله دجال و دستجات منافق او ثروتمند کرد و آنان را بر ملت ایران برتری داده است.
 ای ملت بزرگ ایران برخیز و علیه غارتگر سرمایه های ملی خویش قیام کن . برای حق خود قیام کن. برای آینده فرزندان خود قیام کن. و برای بازپس گیری حق خود انقلاب کن. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر