۱۳۹۲ آذر ۵, سه‌شنبه

خشونت علیه زنان یک اندیشه مادون حیوانی.



 خشونت بر علیه زنان در رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی خود را به شیوه های متفاوتی نمایان می سازد، از پوشش اجباری تا تجاوز آشکار به کوکان زیر چتر مذهب. از برده و کنیز شمردن آنها تا نقش یک حیوان مادون حیوانی را بدان دادن است.
شوربختانه جامعه جهانی تاکنون بخاطر منافع اقتصادی خود این جنایات را نادیده گرفته است. و در توجیه آنها همواره آن چیزی را نشخوار نموده اند که رژیم سیاه اندیش برای آنها دیکته نموده است. با تشدید تحریمهای غرب موضع کشورهای متمدن نیز در مقابل رژیم تغییر نموده است. برغم اینکه آنها تاکنون برای ستم و یرکوب زنان در ایران هیچ اقدامی ننموده اند، اما اعمال ضد انسانی رژیم را بخاطر منافع خود زیر سوال برده اند .
زنان مبارز در ایران یا در سیاهچالهای رژیم اسیرند یا اینکه بخاطر رعب و وحشتی که رژیم ایجاد نموده است سکوت اختیار نموده اند. در کوشه و کنار کشور ما هر روز در اخبار یا سایتهای متفاوت محلی شاهد شاهد ازدواج رسمی یا نیمه رسمی کودکان نه تا ده ساله را با مردان مسن می باشیم. این یک جنایت و تجاوز آشکار حنسی ست. کودک آزاری ست که میببین آن در جامعه متمدن تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند و حتی به جرایم سنگین محرومیت از تسهیلات احتماعی و زندان دراز مدت محکوم می گردند این اندیشه مادون حیوانی در میان آخوندها و رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی برای خاموش ساختن نقش بالتده و مدرنتیه زنان در جامعه ایران گسترش پیدا نموده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر