۱۳۹۲ خرداد ۲, پنجشنبه

اعلام همبستگي كامل دولت كانادا با مردم ايران براي دستيابي به آزادي از چنگ ديكتاتوري آخوندي

 
اعلام همبستگي كامل دولت كانادا با مردم ايران براي دستيابي به آزادي از چنگ ديكتاتوري آخوندي

جان بیرد وزیر امور خارجه کانادا که امروز در یک کنفرانس در مورد نقش تکنولوژی های ارتباطی در مقاومت مردم ایران در برابر جمهوری اسلامی سخن میگفت به صراحت گفت «دولت کانادا در پشتیبانی از جنبش سبز مردم ایران در برابر کودتایی که رای آنان را دزدید و احمدی نژاد را به قدرت رساند کوتاهی کرد.اما اگر مردم ایران در مق...ابل رژیم بایستند اینبار کانادا در کنار صداهای دموکراسی طلبی که در ایران با خشونت سرکوب شده اند خواهد ایستاد.»
وی اضافه کرد، «ما همه در یک زمینه اتفاق نظر داریم: مردم ایران لایق یک انتخابات آزاد هستند، نه این حقه بازی بی پایانی که آیت الله خامنه ای به راه انداخته و هربار یک عروسک خودش را از زیر نیم کاسه بیرون میآورد، و نه برخاستن یک دیکتاتوری روحانی-نظامی عقب افتاده. شما شایستگی یک انتخابات آزاد را دارید که رئیس جمهورتان را از دست خیمه شب بازها بیرون بیاورد و قدرت انتخاب را در دستان خودتان قرار دهد.»
به گزارش سایت گفتگوی جهانی وزير خارجه كانادا افزود: ما مي دانيم ايرانيان اشتياق عميقي براي آزادي دارند. در فارسي، اين كلمه "آزادي" نام دارد. يک کلمه ساده، اما قدرتمند. چهار سال پيش، ميليون ها ايراني به خيابان ها ريختند. آنها در برابر دهها سال سرکوب وحشيانه ايستادند. آنها خواستار حق تعيين سرنوشت شدند.
براي هفته ها جهان با الهام از شجاعت و هيبت آنها, نظاره گر بود. به گذشته كه نگاه مي کنم، اعتراف مي کنم کشورهاي آزاديخواه مانند کانادا بايد در حمايت از اين جنبش بيشتر صداي خود را رسا مي کردند.
من اعتقاد دارم که مردم ايران خواهان تغيير هستند.
يک روز، ايران جايگاه راستين خود در امور بين المللي به عنوان يک قدرت منطقه اي برجسته و مورد احترام را بدست خواهد گرفت. از خاکستر ظلم و ستم، ايران و ايرانيان به عنوان يک جامعه مرفه و آزاد برخواهند خاست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر