۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

قاتل ایران و ایرانی

 
انقلاب عظيم توده اى كه جز يك نظام فاشيست از نوع جمهوري اسلامي را پديد آورد و ملت هميشه در صحنه با شور و شوق بسيار فكر كردند كه پيروز شدند و فرشته ميايد و همه ورق ها به نفع مردم بر ميگردد
در اصل مردم ايران گول خوردند ، گول پيرمردى را كه به آنها دروغ گفت و بهشان رودست زد
در كجاى دنيا سراغ داريم كه يك مملكت با آن وضع به آن سرعت وارد عرصه انقلاب شود و آن هم انقلاب بزرگى از نوع اسلامي ، مردم ايران بايد باورشان بشود و باورشان شده باشد كه اين يك دروغ بزرگ و يك ننگ بزرگ بر پيشانى اينها بوده و بايد بيدار شوند.
در اصل يكي از بزرگترين و بدترين مشكل مملكت ما همين عقايد پوچ و مسخره ست كه تا اينقدر مارا خار و حقير كرده كه امروز آخوند پاپتى بر ايران حكم است
مردمى كه اعتماد كردند اما جواب شان اعدام هاى گسترده، قتل هاى زنجيره اى، تجاوز به شرف ايرانى، تجاوز به عرف، تجاوز به نواميس مردم و جوان ها، استبداد، استعمار، حاكميت مطلق، خفه قان كامل، پايمال كردن حقوق كارگران و زحمت كشان، از بين بردن آثار هايمان، خوردن مال مردم، پايمال كردن حقوق زنان كشورمان، پايمال كردن حقوق كودكان ، پايمال كردن حق زندگى در آن كشور، آوردن زندگى سگى و فقر فرهنگي و مالى براى مردم آن كشور و هرچه كه به ذهن توى ايرانى ميرسد را پايمال كردند.
در كشورمان ايران و در نزديكى انتخابات هنوز دعواها بر سر چه كسى نائب امام زمان است و چه كسى به او نزديكتر ميباشد ادامه دارد.
اين موضوع را هرباره هم از طرف طرفداران خامنه اى ديديم و اشخاص نزديك به اين فرد و هم از طرف آقايانى كه ٨ سال است كه مملكت را با كارهايشان به قعر برده اند!
ولى حرفم با آن دسته از كسانى ست كه فكر ميكنند اين انتخابات پيش رو يك خيمه شب بازى ست از سوى رهبر و سردمداران نظام كه ميخواهند مردم را هرجور شده پاى صندوق ها بكشند، و من در جواب اين اشخاص تنها بايد بگويم كه نتنها اين مسئله رو رد ميكنم بلكه اولين سوالى كه در ذهن من ايجاد ميشود كه بايد از ايشان بپرسم اين است كه مگر وقايع ٨٨ يادتان رفته؟
مگر وقايع ٨٨ غير از كودتا چيز ديگرى هم بود؟
مگر كشتار جوانان ايران زمين و مردم بيگناه كشورم كه با حرف اول رأى من كو به بيرون رفتند و جوابشان را پليس ضد شورش و نيروهاى اطلاعاتى امنيتى و بسيج دادند يك شوخى و يك تئاتر بود؟
مگر شليك به جوانان مان و دستگيرى و شكنجه و تجاوز و قتل اينان يك بازى بود كه برخى خود را تحليل گر اين روزهاى وطن ميدانند؟
هنوز هم بعضيها كه از دل خود نظام بيرون آمده اند در حصر و زندان بسر ميبرند ، مگر اينها شوخى بوده است؟
كشتار جوانان و ضرب و شتم دانشجويان و دستگيرى هاى بى حد و اندازه و فشار بسيار بر روى آدم هاى جامعه و قشر فرهنگى و مدافعان حقوق بشر و وبلاگ نويسان و روزنامه نويسان مملكت مان ، آيا يك تئاتر و يك بازىِ سياسى ست از سوى نظام جمهوري اسلامي و داستان انتخابات؟
بايد خوش خيال بود تأسف خورد بحال بعضيها و به حال اين روزهاى وطن كه چه ميكشد از دست من و ماى ايرانى!
تمام دنيا بسيج شدند عليه اين نوع حكومتها تا خود مردم اينها را براندازند و هنوز ما مردم ايران بفكر چه و چه هستيم .." مگر نگفتند و نگفتيم ؟ بارها و بارها گفتيم كه اين نوع نظام قابليت سرنگونى را دارند و نظام جمهوري اسلامي واقعا دچار مشكلات متعددى شده اما توى ايرانى نتنها همراه نيستى بلكه واقف هم نيستى.
من ميگويم دعوا بر سر مهدويت و اسلام مهدويت در ايران است و جنگ بين آدم هاى درون نظام
نظام جمهوري اسلامي بواقع دچار مشكلات بزرگتر شده و خودرا درگير در خيلى امورها كرده اما همان عده از مردم ايران چشم هايشان را باز نميكنند و بفكر آزادى خويش و وطن عزيزمان نيستند.
اگر نظام داراى ثبات بود كه انقدر پا پى هم نميشدند و به يكديگر تهمت نميزدند
حرفهاي اين روزهاي سران نظام را ببينيد حتي وزير اطلاعات
لطفا نگاهى به اين روزهاى وضعيت نظام بياندازيد: فرمانده هان و سران و هركس كه بنوعى ميتواند و حق حرف زدن در اين نظام را دارند بحث انتخابات را ميكنند و آدم هاى وصل به اين رژيم را ، خب خود اين داستان نشانه مشكلات نظام جمهوري اسلامي ست كه اينطور به هراس افتادند اينها كه شوخى و سياه بازى نيست. به هرنوع از فتنه صحبت ميكنند اما ملت ايران گويى نميگيرند كه داستان از چه قرار است و نميخواهند از اين كابوس ٦-٣٥ بيدار شوند.
مردم ايران بايد بر مشكلاتشان چيره و از اين نظام بگذرند تا براى هميشه ملتى شاد و صلح جو در دنيا شناخته شوند تا ايران مان آزاد و ايرانى مايع افتخار جهانيان باشد.

با صميمانه ترين درودها به همرزمان و ايران پرستان
***£******************
"امير آرياپور"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر