۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

رفسنجانی اخیرا گفته است که در گذشته اشتباهاتی شده است !

رفسنجانی اخیرا گفته است که در گذشته اشتباهاتی شده است !

 حرفهای این آخوند یاد آوررفتار کبک است که سر خود را زیر برف میکندبا این خیال که کسی او را نمیبیند !
 بایدبگویم که راستی ، درستی و نیک اندیشی ناگزیر از خرد ناب  سرچشمه میگیرد وخرد ناب چون پرسشگر و نقاد است باورهای گذشته را زیر سئوال میبرد و به چالش میکشد. اخوند جماعت اگر در باور خود صادق باشد چون پرسشگر و اندیشمند نیست نمیتواند خردمند باشد.
 شخصا بر این باور هستم که آنها حتی در باور خود نیز صادق نیستند و راست نمیگویند و به آنچه میگویند خود باور ندارند زیرا " چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکننند ، ولی اگر آخوندی به باور خود صادق باشد دیگر نمیتواند خردمند باشد ، زیرا اگر بود همه باورها را زیر سوال میبرد . بنا بر این آخوند اگر در باور خود صادق باشد خرمند نیست و فرد بی خرد نمیتواند از راستی و صداقت دم بزند و اگر در باور خود صادق نباشد دیگر همه کارهایش تظاهر ،فریب و دروغ است.
 رفسنجانی در دروغ تزویر و فریب از سایر آخوندها حتی از خمینی دروغگو و پست فطرت هم پیشه  گرفته است.
میپردازم به آنچه این شیخ فریبکار ، دزد و جانی گفته است.
او میگوید از اول اشتباه شد !
ولی نمیگوید که خودش و خمینی و دیگر دوستانش مرتکب همه اشتباهات ،چپاولها و جنایات شدند و مسول هستند ؟ ! ابلهان و خیانتکارانی که این حرفها را میشنوند چرا از او نمیپرسند مسول کیست و چرا به تقصیر خود اعتراف نمیکنند و چرا مردم را در جریان جزئیات غلط های انجام شده نمیگذارند ؟
چرا از پستهای خود استعفا نمیدهند و اموال دزدی شده از مردم را به آنها بر نمیگردند؟
چرا دادگاهی تشکیل نمیشود تا این افراد را محاکمه کنند ؟
اگر او راست میگوید بنا بر این خمینی و خودش در صف اول خاطیان قرار دارند . پس چرا هنوز از خمینی و دوران طلایی اش نام میبرند ؟ این مرد ابله ،دزد ،جانی و فریبکار آنچنان حرف میزند گویا این اتفاقات در کشوری دیگر و به وسیله افرادی دیگری انجام شده است .


ننگ بر آخونده جنایت کار
ننگ بر جمهوری اسلامی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر