۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

دین اسلام...???




زن بايد در خانه بنشيند نه آنکه بي حجاب در خيابان باشد
آیه ٢٢٢ سوره بقره:
زنان شما کشتزار شمایند پس برای کشت به آنها نزدیک شوید. هرگاه مباشرت آنها را خواهانید و برای ثواب ابدی چیزی پیش فرستید.....(فرستادن پیش کش چه مفهومی به جز خرید سکس از زن می دهد)



آیه ٢٢٧ سوره بقره:

زنان را بر شوهران حقوق مشروعی است چنانچه شوهران بر زنان لیکن مردان را بر زنان فزونی و برتری است.....



آیه ٢٨١ سوره بقره:

اگر مدیون سفیه و فقیر است و صلاحیت امضا ندارد ولی او به عدل و درستی امضا کند و دو تن از مردان را به گواه آرید و اگر دو مرد نیابید یک تن مرد و دو زن هر که را طرفین راضی شوند گواه گیرند...
(توجه کنید که حتی گواهی دادن زنان مشروط بر این است که دو مرد یافت نشود)



آیه ٢ سوره نساء

اگر بترسید که مبادا درباره یتیمان مراعات عدل وداد کنید پس آن کس از زنان را به نکاح خود آرید که شما را نیکو و مناسب با عدالت است.دو یا سه یا چهار



آیه ١٠ سوره نساء

حکم خدا در حق فرزندان شما این است که پسران دو برابر دختران ارث برند



آیه ١١ سوره نساء

سهم ارث شما مردان ازترکه زنان نصف است در صورتی که آنان را فرزند نباشد.... و سهم ارث زنان ربع ترکه شما مردان است



آیه ١٨ سوره نسا

ای اهل ایمان برای شما حلال نیست که زنان را به اکراه و به جبر به میراث گیرید(یعنی اگر اکراهی در کار نبود آنان را نظیر یک کالا می توانید به ارث ببرید)


 دین عربی‌ اسلام این دین ویروسی اسلامی در هر جا که رواج یابد آنجا را به آتش می‌کشد!! آینده مصر قابل تصور بود، با وجود مخالفان بسیار آن که از فناتیک‌های مذهبی‌ شیعه وحشت داشتند و مقاومت میکردند!! ولی‌ مشکل اینجا است که دین اسلام چه با پیروان شیعه و چه سنی مشکل آفرین است زیرا "خانه از پای بست ویران است"!! یعنی‌ آن همه مشکلات و عیوب در این دین عربی‌ وجود دارد که رهایی از آنها اجتناب ناپذیر است، به خصوص هنگامیکه افراد جاهل و فناتیک‌های مذهبی‌ زمام امور میهن خود را به دست بگیرند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر