۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۴, شنبه

خميني سم اغاز دوره جديد جنايات اسلام




با ورود خميني دوره جديدي از ظلم و ستم اسلامي بر مردم ايران اغاز شد.با به قدرت رسيدن خميني ،فاشیست رژیم آخوندی اغاز شد.كه شروع ان بدست شخصي بود كه خمیره وجودش مکر،دروغ ، شیطنت ، شرارت ، خباثت ، جنایت ، خیانت ، تجاوز ، قتل ، خونریزی ، آدم کشی ، حیوانیت ، درندگی بود.امام خميني،امامی که حکومتش را با درندگی آغاز نمود و زندگی ننگینش را با درندگی به پایان رساند .
امامی که بوئی از انسانیت نبرده بود و طوری هوس اقتدار و افراط شیعگری وی رامست کرده بود که درنده خوئی وخشم و دیوانگی این آخوند روضه خوان حتي دامنگير خوديها هم شد.با اعدام و كشتار صدها نفر در فلكه ها و اوينها ،تجاوز ،شكنجه،غارت خم به ابروی این دیوانه آدمکش وحشی نیامد و همه جنایاتش را با لبخندی مرموز بدرقه می نمود.
امامی که هم در ایران و هم در سطح جهان جنايات کرد و نوعی تفکر و عقیده افراطی شیعی که هر مخالف خود را واجب قتل می دانست، ارائه داد و یک باند متعصب و افراطی شیعه تحویل جهان داد.


امامی که در ساله ۶۷  نسل کشی کرد و بسیاری از هم میهنان ما را محکوم به مرگ کرد و کشت و در خاوران در گوری دسته جمعی خکشان کرد به دلیل اینکه با او مخالف بودن .

امامی که دستور تجاوز به زنان و دختران ایرانی را در بازداشتگاهها صادر کرد و این گونه وحشی بودن خود و انصار شیطانش را نشان داد.امامی که شیعیان پاکستان را مسلح نمود و یک گروه افراطی شیعی با نام سپاه محمد تشکیل داد و مقدمات جنگهای مذهبی در این کشور را فراهم نمود که در نتیجه هزاران انسان به کام مرگ رفتند

هرچه از جنایات این خون آشام تاریخ بشری گفته شود بازهم کم است وقت به پایان میرسد و دست خسته میشود ولی جنایات این آخوند در بیان نمی گنجند و حتی برخی جنایات راانسان نمی تواند به قلم در آورد.
جنایات این شرور با مرگش به پایان نرسید بلکه انصارش راهش را ادامه داده و فرزندان بی گناه ایران زمین را به خاک و خون کشیدند این جلادان هم تا انتهای توان خود به خواسته امام جلادشان كه همان سركوب،شكنجه،اعدام،تجاوز،فقر،بدبختي،ذلت براي ايران و ايرانيست جامعه عمل پوشاندن .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر