۱۳۹۲ دی ۱۹, پنجشنبه

وقاحت بی حد مداح ولایت فقیه...

تشبیه مداح هفت‌تیرکش به حضرت موسی

با گذشت چند روز از انتشار خبر هفت تیرکشی محمود کریمی در اتوبان بابایی، سعید حدادیان از دیگر مداحان مشهور در نوشته‌ای، هفت‌تیرکشی کریمی را به دعوای حضرت موسی با یکی از قوم بنی‌اسراییل تشبیه کرد که در آن حضرت موسی یکی از اعضای قوم بنی اسراییل را به اشتباه کشت.

به گزارش «آریا» سعید حدادیان گفت: «همان‌گونه که نام حضرت موسی از قرآن به‌خاطر این اشتباه حذف نشد، نام محمود کریمی هم حذف نمی‌شود.»

حدادیان در بخشی از یادداشت خود نوشت که «رسانه‌های صهیونیستی» در عصای محمود کریمی‌ها «اژدهایی» می‌بینند که «جادوهای شیطانی‌شان» را می‌بلعد.

این مداح با بیان این‌که «برخی از مساله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا سواستفاده می‌کنند» نوشت: «هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟.. محمود کریمی را پایانی نیست.»

اظهارت این مداح در حمایت از کریمی در حالی است که رییس دیوان عدالت اداری صریحا گفته «اسلحه‌کشی برای ترساندن مردم حکم محاربه دارد.»

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر احمد محسنی گرکانی٬ رییس دیوان عالی کشور روز گذشته صراحتا گفت هر فردی و در هر جا برای ایجاد ترس به روی مردم اسلحه بکشد، «محارب» است.

گفتنی است در روزهای اخیر اخباری مبنی بر کشیدن اسلحه و شلیک به روی یک زوج جوان از سوی محمود کریمی٬ مداح شناخته‌شده تهران منتشر شد که متعاقب آن آقای کریمی با تایید گزارش‌ها درباره تیر‌اندازی وی در یکی از اتوبان‌های شهر تهران ادعا کرده که به خاطر دفاع از خانواده‌اش دست به چنین اقدامی زده است.

وی افزوده بود: «مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند.»

این در حالی است که احمدرضا رادان٬ جانشین فرمانده پلیس اعلام کرده زوج شاکی محمود کریمی «اراذل و اوباش» نبوده‌اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر