۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

عمل جنايتكارانه قطع آب زندانيان در زندان مخوف





اخيراً در زندان گوهردشت كرج، موسوم به رجايي شهر نيز اعمال فشار بر عليه زندانيان موجي تازه يافته است. آب قسمتهاي زيادي از زندان بطور روزانه قطع ميگردد و زندانيان در گرماي تابستان از وجود آب آشاميدني و آب مصارف بهداشتي محروم هستند.
بيش از 20 روز است كه اين زندانيان از بي آبي رنج ميبرند و دست اندركاران زندان براي تحت فشار قرار دادن آنها آب زندان را قطع ميكنند. اين اقدام رذيلانه بر عليه زندانيان از ساعت 9 صبح الي 20 انجام ميگيرد و زندانيان در بندهاي مختلف بطور خاص سالن 10 اين زندان تحت فشارهاي ضد انساني قرار ميگيرند. زندانيان ميگويند كه ما حتي آب براي نيازهاي اوليه و وضو براي نماز خواندن نداريم.
زندانيان به دست اندركاران سركوب در زندان هشدار داده اند كه اگر اين اعمال ضد انساني ادامه پيدا كند، دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
اعمال فشار بر زندانيان محبوس در زندانهاي مختلف حاكميت محكوم است و سركوبگران نظام حاكم ميخواهند كه زندانيان سياسي و عقيدتي و يا فعالين حقوق بشري را به زانو در آورده و آنان را به اعترافات تلويزيوني بر عليه خود و دوستانشان وادار نمايند.
كانون حمايت از خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها اعمال فشار بر عليه زندانيان محبوس در زندانهاي رژيم سركوبگر ايران را محكوم مينمايد و از خانم ناوي پيلاي ميخواهد كه پرونده نقض حقوق بشر حاكميت ايران را به شوراي امنيت ملل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر