۱۳۹۲ مهر ۲۷, شنبه

خیلی وقت بود که نظر و استراتژی خودم را ننوشتم.

 خوب خودتان را برای یک نظر بسیار کولاکی آماده کنید البته در نهایت ساده ترین نظر است!
من سوسیالیست (عینی).
 برای این اهداف تلاش می کنم 
آزادی ، استقلال، عدالت اجتماعی و خواهان جمهوری دمکراتیک مبنی بر استقلال، آزادی، صلح، عدالت اجتماعی، برابری جنسیتی و سکولاریزم هستم....
 از دوران نوجوانی هوادارآزادی و  برای آزادی خود  و  کشورم   به مبارزه پرداختم و نیز خود را در کنار اکثریتی ها دیده و تا کنون نیز همچنان با تمام تحولاتی که در طی این دوران  صورت گرفته در کنار مردم بخصوص مردم زحمتکش میهنمان ایران می دانم...
 لطفا توجه داشته باشید.
 برای پایه گذاری جامعه بی طبقه و برابر باید از ابزارهای بروز و مردمی کنونی استفاده کرد و من نیز نهایت سعیم را می کنم با علم و روش ها ی مدرن سهم خودم را در این جریانات ایفا کنم.....
افشاگری ، روشنگری
حکومت خودشیفته جمهوری اسلامی ایران متاسفانه کلی تخیل می زند. یکی از دلایل این خودشیفتگی عدم اعتماد به نفس  حکومت است.
 حس اعتماد حسی خودبخودی نیست حسی است که از سوی مردمان آن کشور به حکومت داده می شود چیزی که حکومت ایران از آن بی بهره است بنابر این افراد متملق هی دین و ایمان می کنند کار را ارزشی و نتیجه این است که اراده ای در حکومت شکل می گیرد که دیگر در آن جان انسان بی ارزش می شود .. موضوع دقیقا همینجاست که وقتی جان انسان در مقابل ارزشهای دیگر بی ارزش شد گمبدهائی ساخته می شود از طلا که با پول خون مردم ساخته شده است. وقتی می گوئیم پول خون یعنی اینکه مردم از فقر، فلاکت، بی مسکنی، بی داروئی و بی خانمانی و ناهنجاری هائی که بر اثر اقتصاد بد جامعه شکل گرفته و همه و همه و همه عملا جان می دهند. درصد مرگ و میر و زاد و ولد را قیاس کنید متوجه  قضیه خواهید بود.
به امیدی ایرانی‌ آزاد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر